Close-up van hoge kwaliteit posters op een tafel

Veelgestelde vragen / FAQ

Vragen en antwoorden op de meest gestelde vragen aan Momentic vindt je hier.

Nee, je hebt bij Momentic geen account nodig. Bij je bestellingen vragen we je enkel om je naam, e-mailadres en adresgegevens. Wel zo makkelijk!

Je kan bij ons veilig betalen via Mollie met iDeal, Bancontact, Apple Pay, Mastercard en VISA.

Alle posters worden met zorg in een platte vierkant kartonnen doos vervoerd. De poster krijgt extra bescherming door twee kartonnen inlegvellen. Posters met lijst worden direct ingelijst, de lijst wordt beschermd met een doorzichtige folie.

Deze levertijd hangt af van het type product dat je kiest. Posters zonder lijst worden doorgaans binnen 7 werkdagen geleverd. Posters met lijst binnen 15 werkdagen.

Nul! Wij nemen de verzendkosten met liefde voor onze rekening zodat je daar niet meer over hoeft te twijfelen.

Het aanpassen van je bestelling kan alleen als je nog geen e-mail met een factuur hebt ontvangen. Heb je deze al wel ontvangen? Dan is de kans heel groot dat je bestelling al definitief is.

Het annuleren van je bestelling kan alleen als je nog geen e-mail met een factuur hebt ontvangen. Heb je deze al wel ontvangen? Dan kunnen we je bestelling helaas niet meer annuleren.

Omdat de poster een gepersonaliseerd product is, is het helaas niet mogelijk om deze te retourneren. Wij kunnen deze immers niet meer verkopen aan iemand anders. Is je poster of lijst beschadigd binnengekomen? Stuur dan een e-mail met een foto van de beschadiging. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Is je poster of lijst beschadigd binnengekomen? Stuur dan een e-mail met een of meerdere foto's van de beschadiging en een beschrijving van de situatie. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op om te kijken hoe we je tegemoet kunnen komen.

Wat leuk! De kortingscode kan je gebruiken in de stap 'Bestelgegevens'. Hier kan je je coupon invullen en wordt de korting direct in de prijs van je bestelling verwerkt.